Veel gestelde vragen

  1. Zijn de prijzen in de webwinkel inclusief of exclusief btw?
  2. Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
  3. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
  4. Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?
  5. Is het mogelijk om als bedrijf een bestelling te plaatsen?
  6. Is het mogelijk om een bestelling als cadeau in te pakken?
  7. Wat zijn de verzendkosten die in rekening gebracht worden?
  8. Wat zijn de levertijden?
  9. Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten leveren?
  10. Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
  11. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
  12. Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?
  13. Mijn bestelling of product(en) zijn beschadigd, niet compleet of verkeerd geleverd, wat nu?
  14. Is het mogelijk om bestelde producten te ruilen?

 

Zijn de prijzen in de webwinkel inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen op deze website zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten. De verzendkosten staan bij ieder artikel duidelijk aangegeven, deze kosten zijn inclusief btw.

 

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet nodig om een account aan te maken om te kunnen bestellen. Het is natuurlijk wel makkelijk als je in de toekomst weer gaat bestellen.

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Wanneer je na het plaatsen van een bestelling geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan het zijn dat de bevestigingsmail in je SPAM-box of een speciale inbox in Gmail is beland. Controleer daarom goed of de e-mail misschien per ongeluk in de verkeerde map is terechtgekomen. Controleer tevens je bankafschrift om te zien of er wel een betaling heeft plaatsgevonden. Mocht je toch geen bevestigingsmail hebben ontvangen en is er ook geen geld van je rekening gehaald, bestel dan opnieuw. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen maar is er wel geld van je rekening afgeschreven, neem dan contact op met onze klantenservice via info@greenselect.nl.

 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

Wanneer je een account bij ons hebt aangemaakt kun je de status van je order makkelijk terugvinden in je account. Wanneer je geen account bij ons hebt aangemaakt kun je de gegevens ook terugvinden in de bevestigingsmail die we je hebben gestuurd.

 

Is het mogelijk om als bedrijf een bestelling te plaatsen?

Ja, het is mogelijk om als bedrijf een bestelling te plaatsen. Houd er wel rekening mee dat al onze prijzen inclusief btw zijn, ook onze verzendkosten. Onze prijzen dienen ook inclusief btw betaald te worden. Is het product dat je wilt bestellen niet in de juiste hoeveelheid beschikbaar? Neem dan contact op met onze klantenservice dan kunnen we samen naar de mogelijkheden kijken.

 

 

Is het mogelijk om een bestelling als cadeau in te pakken?

Het is helaas nog niet mogelijk om een bestelling als cadeau in te laten pakken.

 

Wat zijn de verzendkosten die in rekening gebracht worden?

De actuele verzendkosten staan duidelijk vermeld bij ieder artikel. Aangezien de verzendkosten afhankelijk zijn van de grote, het gewicht en de bestemming van de bestelde producten is hier geen eenduidig antwoord op te geven.

Om een globaal inzicht te geven in de verzendkosten is hier onder een overzicht te zien van de verzendkosten in Nederland en België.

 

Verzendkosten binnen Nederland:

  • 6,75 euro voor PostNL pakketpost
  • 19,95 euro voor PostNL grootpakket zending
  • 29,95 euro voor PostNL 2-mans zending
  • 29,95 euro voor vrachttransport

 

Verzendkosten binnen België:

  • 6,99 euro voor PostNL pakketpost
  • 24,95 euro voor PostNL grootpakket zending
  • 34,95 euro voor PostNL 2-mans zending
  • 34,95 euro voor vrachttransport

 

Mocht je verdere vragen hebben over de verzendkosten, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Wat zijn de levertijden?

Per artikel wordt de verwachte levertijd aangegeven.

 

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten leveren?

Momenteel bezorgen wij alleen in Nederland en België.

 

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?

Het is helaas momenteel nog niet mogelijk om een bezorgmoment te kiezen. Wel kun je je order volgen via de bijgeleverde Track & Trace code.

 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij Green Select uit de volgende betaalmogelijkheden kiezen:

 

  • Ideal
  • Bancontact
  • Klarna achteraf
  • Klarna gespreid
  • Handmatige overboeking
  • ING Home’pay
  • Sofort banking
  • KBC/CBC payment
  • Belfius direct
  • Creditcard
  • Paypal
  • Sepa
  • Giropay
  • Apple pay
  • Green Select Cadeaukaart

 

Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

 

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten voor retourzending kunnen sterk variëren aangezien ze afhankelijk zijn de grote en het gewicht van de producten en de plaats van verzending.

 

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@greenselect.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jou retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Mijn bestelling of product(en) zijn beschadigd, niet compleet of verkeerd geleverd, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice wanneer de levering niet naar wens is. Onze klantenservice zal er alles aan doen om het probleem op te lossen.

 

Is het mogelijk om bestelde producten te ruilen?

Ruilen is alleen mogelijk wanneer je de bestelde producten retour hebt gestuurd. Je ontvangt van ons je aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug waarnaar je de gewenste producten kunt bestellen.